Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 gyogyaszatisegedeszkoz.hu webáruház

hatályos 2018.03.07-től

 

 

Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

 

Számunkra fontos, hogy minden vásárló tisztában legyen a jogaival, és a közöttünk létrejövő szerződéses viszony tartalmával, ezért kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Jelen dokumentum nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

 

Szerződés nyelve: Magyar

 

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a vevő elfogadja a www.gyogyaszatisegedeszkoz.hu oldal általános szerződési feltételeit,  továbbá adatkezelési elveit és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

 

Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai:

Név: Némethné Hegedűs Melinda E.V. (gyógyászati segédeszköz)

Székhely: 2660. Balassagyarmat. Óváros tér 21/a

Levelezési cím: 2660. Balassagyarmat. Óváros tér 21/a

Postázási cím: 2660. Balassagyarmat. Óváros tér 21/a

Kereskedelmi nyilvántartásba vevő hatóság: Belügyminisztérium, Okmányfelügyeleti főosztály

Nyilvántartásba vevő jegyző: Budapest, nyilvántartások vezetéséért felelős helyettes államtitkár

Nyilvántartásba vétel száma:      16629367.

Nyilvántartásba vétel dátuma:     2018.03.07.

Adószám: 65601255-1-32

Képviselő: Némethné Hegedűs Melinda

Telefonszám: 06 20 266 91 99

Ügyfélszolgálat: 06 30 408 46 88

E-mail: info@gyogyaszatisegedeszkoz.hu

Honlaphttps://gyogyaszatisegedeszkoz.hu

Bankszámlaszám: 10402771-86767155-69661009 (K&H Bank)

 

Tárhelyszolgáltató adatai:

NévMagyar Hosting Kft.

Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

Adószám: 23495919-2-41

Elérhetőség36 1 700 2323

Email cím: info@tarhely.com

 

Fogalmak:

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Eladó: Vállalkozás, amely a webáruházban feltüntetett termékeket eladásra kínálja.

Vevő: aki az Eladó által értékesítésre kínált egy vagy több termék megrendelésével Eladóval adásvételi szerződést köt. A honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy.

Egyéb felhasználó: aki a weboldalon regisztrál vagy hírlevél küldéséhez hozzájárul.

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Honlap: https://gyogyaszatisegedeszkoz.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás

 

Vonatkozó jogszabályok:

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  1. 1997 évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
  2. 2001.év. /108. paragrafus
  3. 2013.év. / 5. paragrafus;

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

  1. évi CXII. törvény Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló

 

Szerződés tárgya

Jelen általános szerződési feltételek az Eladó és a Vevő között a https://gyogyaszatisegedeszkoz.hu  internetes oldalon működő webáruházban található termékekre kötött adásvételi szerződésekre vonatkoznak. Az általános szerződési feltételek rendelkezéseket tartalmaznak a https://gyogyaszatisegedeszkoz.hu weboldalon történő regisztrációra is.

Az Eladó és a Vevő között létrejövő adásvételi szerződés tárgyát az Eladó által értékesítésre kínált, a https://gyogyaszatisegedeszkoz.hu internetes oldalon működő webáruházban található termékek közül a Vevő által kiválasztott, és Eladó által visszaigazolt egy vagy több termék képezi. A termékek ára, lényeges tulajdonságai és jellemzői az egyes termékeknél kerülnek feltüntetésre.

Előrendelhető termékeket www.facebook.com/gyogyaszatisegedeszkoz oldalunkon találhat. Ezzel kapcsolatban bővebb információt a www.facebook.com/gyogyaszatisegedeszkoz oldal hosszú leírásában közlünk.

 

Az adásvételi szerződés létrejötte

A termékek és szolgáltatások webáruházban történő megjelenítése nem jelenti az Eladó ajánlati kötöttségét, Eladót ajánlati kötöttség nem terheli. A Vevő által egy vagy több termék megrendelése szerződéskötésre irányuló ajánlatnak minősül. Az adásvételi szerződés a megrendelés Eladó általi visszaigazolásával, mint az ajánlat elfogadásával jön létre.

 

Regisztráció
A Honlapon lehetőség van regisztrációval történő, illetve regisztráció nélküli vásárlásra is. Emellett lehetőség van üzenetben történő megrendelésre is (elérhetőségben megadott emailcímen vagy Facebook üzeneten keresztül).

A  „Regisztráció” menüpontra kattintást követően megjelenő felületen látható adatlap értelemszerű kitöltése szükséges mindehhez.
A regisztráció sikeréről kap egy e-mailt, amely tartalmazni fogja a regisztráció megerősítésére szolgáló aktiváló linket.
A regisztrációját bármikor jogosult törölni az rendeles@gyogyaszatisegedeszkoz.hu e-mail címre küldött üzenettel. Ezután haladéktalanul gondoskodunk regisztrációja törléséről. Törlés esetén a felhasználó adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem eredményezi a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói fiók hozzáférési adatainak (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a felhasználó a felelős, ezért amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Gyógyászatisegédeszköz Webáruházat is.
A regisztrációval minden vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

 

Rendelés menete

A megrendelés a https://gyogyaszatisegedeszkoz.hu  internetes oldalon található webáruházon keresztül vagy üzenetben történik. A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció.

 

A webáruházon keresztül történő rendelés technikai lépései:

– A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a „Rendelés” gombbal.

– Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Még vennék valami!  Vissza> gombot. A kosár tartalmából az „x” törlés gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

– A kosár alatti részben lehetősége van kedvezményre jogosító kuponja alkalmazására, valamint ebben a részben tudja kiválasztani az Ön számára megfelelő szállítási módot is.

– A “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva kell megadnia a megrendelés véglegesítéséhez szükséges további adatokat.

  1. Kuponkód: ha rendelkezik kedvezményre jogosító kuponkóddal, ide írja be a számát.
  2. Számlázási adatok: rendeléshez szükséges adatai megadása itt történik. Név, cím, telefonszám és email-cím megadása szükséges.
  3. Szállítás másik címre?: ha a szállítási cím eltér a számlázási adatoktól ezt a részt is ki kell tölteni.
  4. Megjegyzés a rendeléssel kapcsolatban.
  5. Rendelésed: itt megtekinthető újból a kosár tartalma valamint a fizetendő végösszeg. A szállítás módjának kiválasztására is újból lehetőséged van.
  6. Fizetési Mód & Rendelés Elküldése: szállítási módtól függően többféle fizetési mód közül választhat.

A rendelés elküldése után következő oldalon megtalálja a megrendelés részletes adatait.

 

Amennyiben elküldés után vesz észre hibát a rendeléssel kapcsolatba, mielőbb vegye fel az Eladóval a kapcsolatot a fent megtalálható elérhetőségek valamelyikén.

A megrendelés akkor történik meg, ha a Vevő a megrendelés elfogadása előtt kifejezetten kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A megrendelésre az adott megrendelés időpontjában érvényes Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak.

A Vevő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást kap. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt termékeket, azok vételárát, a szállítás költségét. A szerződés ezen visszaigazolás Vevőhöz történő megérkezésével jön létre. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen Eladó rendelkezésére bocsátotta a megrendelés időpontjában. A hibás adatok megadása miatti téves teljesítésből eredő károkért Eladó nem vállal felelősséget, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni Eladó részére.

A Vevőnek a megrendelés elküldése, illetve a visszaigazolás megérkezése után a megrendelésben tévesen megadott adatokat az Eladó felé telefonon vagy e-mailben van lehetősége javítani. A Vevő köteles a téves adatokat mihamarabb korrigálni. Amennyiben a megrendelésben megadott adatokat a Vevő a termékek szállításra történt átadását követően módosítja, köteles az ebből eredő többletköltségeket viselni.

A szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Eladó nem rögzíti a szerződést, így a szerződés utóbb nem hozzáférhető. A szerződés nyelve magyar. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik.

Jelen Általános Szerződési Feltételek a honlapon való közzétételtől hatályosak, figyelemmel Magyarország mindenkor hatályos jogszabályaira, a Szolgáltató által meghatározott időpontig. Az Általános Szerződési Feltételekben eszközölt módosítások tekintetében az általános rendelkezésekben foglaltak az irányadóak.

 

Árak

Az árak forintban értendők. Az Eladó Áfakörös  szempontjából (27%), így az áraknak ÁFA tartalma 27%. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

A webáruházban szereplő termékek megvásárlása fizetési kötelezettséggel jár. A Vevőt terheli a termék árának, valamint a szállítás szerinti költségének megfizetése.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Eladó a hibáról haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt. Ezen tájékoztatás nem minősül visszaigazolásnak, így nem jelenti a szerződés létrejöttét, akkor sem, ha Eladó automatikus visszaigazolást küld. Ez esetben a Vevő szerződési ajánlatának a Vevő kifejezett elfogadó nyilatkozata minősül, amely tartalmazza, hogy a megrendelését a termék Eladó által helyesbített, tényleges árának ismeretében, azt elfogadva adja le.

 

Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek:

Termékeink a Magyar Posta futárszolgálaton keresztül kerülnek kiszállításra a Vevő által megadott címre. A szállítás várható időpontja a rendelés feldolgozásától számított 2-10 munkanap. Amikor csomagját elkészítettük és átadtuk a Magyar Posta futárszolgálatának, a megadott email-címre kapni fog egy értesítést, benne a várható szállítási időponttal! A Magyar Posta a kézbesítést munkanapokon 8-16 óra között végzi.

Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak.

 

A csomagok nyomonkövethetőek a Magyar Posta Futárszolgálat értesítő üzenetében szereplő küldeményazonosító alapján: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Az Magyar Posta Futárszolgálat a küldemény kézbesítését többször kísérli meg, sikertelen kézbesítés esetén értesítőt hagy és a csomag átlagosan 5 munkanapig.

 

Fizetési lehetőségek:

Előre utalás vagy számlára befizetés: Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Megjegyzésként, kérlek tüntesse fel rendelése azonosítóját. Ebben az esetben a Vevő a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg az K&H Bank.-nál vezetett 10402771-86767155-69661009 számú bankszámlára banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az utaláshoz szükséges adatokat a díjbekérő email tartalmazza, valamint rendelésed azonosítóját saját fiókodban a “Legutóbbi rendelések” menüpont alatt is megtalálod. A rendelés feldolgozás és kiszállítás az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra történő beérkezéséről e-mailben értesítést küldünk, ezután kezdjük el rendelése feldolgozását.
Utánvétes fizetés készpénzben: fizetés átvételkor a kézbesítőnek. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a Vevő a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül.  A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vevőnek felróható okból hiúsult meg – a Vevőt terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg az Eladó a szerződéstől elállhat.
Paypal vagy bankkártyával történő fizetés: Fizess PayPal-on keresztül. Fizethet bankkártyával is, ha esetleg nem rendelkezik PayPal számlával ebben az esetben a rendszer automatikusan készít egy ingyenes paypal fiókot, amit későbbiekben is használhat. ( A paypalról bővebb információt az ÁSZF 1. számú mellékletében a Paypal ismertető részben talál.)

 Bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
– Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)

– Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)

– Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

 

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben sérült a termék, kérjük, ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Mennyiségi kifogásra vonatkozó reklamációt Eladó abban az esetben fogad el, ha a kézbesítéskor a Vevő erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetet fel.

 

Szállítási díjak:

A  szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.

– Banki előreutalással vagy PayPallal történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1490 Ft.

– Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1490 Ft.

 

40.000 Ft értékű vásárlás felett a szállítás minden esetben INGYENES!

 

Általános teljesítési határidő:

A megrendelt termékeket a lehető legrövidebb időn belül csomagoljuk ahogy megérkezik a Londoni raktárunkból és átadjuk a Magyar Posta Futárszolgálatának :

– utánvételes fizetés esetén a megrendelés visszaigazolásától számított 2-10 munkanap,
– banki átutalás, PayPal és bankszámlára történő befizetés esetén az összeg bankszámlánkra történő beérkezését követő 8-10 munkanap alatt a csomag megérkezik a megadott szállítási címre.

Az oldalon feltüntetett, illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent. A kiszállítás tényleges időpontja a kézbesítőtől függ és a termék készlet állapotától, ezért az előzetesen, tájékoztató jelleggel jelzett szállítási határidőtől való eltérésért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal.

 

A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vevőnek felróható okból hiúsult meg – a Vevőt terhelik. A harmadszori kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben a Vevő a megrendelt termékek árát és kézbesítésének költségét nem utalja át az Eladó számlájára, az Eladó a szerződéstől elállhat.

 

A kézbesítés menete:

Az Magyar Posta Futárszolgálat a küldemény kézbesítését többször is megkísérli. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, úgy a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra.

A rendelési folyamat során megadott telefonszámon, a sikeres kézbesítés érdekében a Magyar Posta munkatársai telefonos egyeztetést is kezdeményezhetnek.

 

Sikertelen kézbesítés:

A PTK. 6. Biztatási Kár jogcímén behatjuk a posta árát.”6:587. § A bíróság a kárnak egészben vagy részben való megtérítésére kötelezheti azt, akinek szándékos magatartása más jóhiszemű személyt alapos okkal olyan magatartásra indított, amelyből őt önhibáján kívül károsodás érte. “Magyarázat: Amennyiben megrendeli a terméket, és jelzi, hogy szeretné a terméket, küldjem bátran át fogja venni, ezzel engem feladásra bíztat, és megtéveszt, ami által engem károsodás ér mivel a szállítási/postaköltségét előre kifizettem!

Utánvéttel megrendelt, és kiszállított, de a vásárló által át nem vett, és előzetesen vissza nem mondott csomagok szállítási költségét, kiszámlázzuk a vásárló részére, melyet haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül köteles a megadott bankszámlára átutalni! Ezenkívül a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni!

Kérjük Önöket, hogy utánvéttel kizárólag abban az esetben rendeljék meg a kívánt terméket/termékeket, ha a csomag kézbesítésekor át is veszik a csomagot!

 

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

 

Visszaküldés/csere:

Amennyiben a rendelt termék nem megfelelő méretű, Eladó azt – a termék visszaküldését követően – a Vevő által megjelölt méretű termékre vagy akár más termékre cseréli, és megküldi azt a Vevőnek. Az eredetileg megrendelt termék árától eltérő cseretermék árának esetleges pozitív árkülönbözete valamint az újbóli szállítás díja kiszállítás alkalmával a futárnak fizetendő. (Csere esetén a visszaküldéshez szükséges formanyomtatványt az ÁSZF 3. sz. mellékletében, valamint a honlapon nyomtatható formanyomtatványként is megtalálja)

 

Elállás joga 
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket.
Amennyiben élni kíván elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön az erre irányuló nyilatkozatát 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldi részünkre.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel nyilatkozatát, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a vállalkozás címére. A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül az Ön által megadott bankszámla számára visszatérítésre kerül a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeg.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Önt terhelik, tehát a termék eladó címére (2660. Balassagyarmat. Óváros tér 21/a) történő visszaküldésének költségét Önnek kell kifizetnie, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terheli.  A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll a vállalkozás módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését a vállalkozás követelheti Öntől!

A csomag vállalkozáshoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
A Vevő jogosult jelen szerződéstől az alábbi időtartamon belül indokolás nélkül elállni:

– a terméknek,

– több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

– több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

– ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak

a Vevő általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül.

 

A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közti időszakban is gyakorolhatja.

 

A Vevő elállási jogát a jelen ÁSZF 2. számú mellékletében található elállási nyilatkozat-minta felhasználásával (Elállási/Felmondási nyilatkozatminta-mely a honlapon letölthető, nyomtatható formanyomtatványként is megtalálható), vagy erre irányuló egyértelmű nyilatkozatának az Eladó jelen általános szerződési feltételekben is feltüntetett e-mail címére történő megküldésével, vagy postai úton az Eladó székhelyére megküldve gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozat akkor minősül határidőben megtettnek, ha azt a Vevő a jelen pontban megjelölt határidő lejárta előtt elküldi az Eladónak. Annak bizonyítása, hogy az elállási jogát ezen bekezdés szerint gyakorolta, a Vevőt terheli.

 

A Vevő jogszerű elállása esetén a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül a Vevő által választott fizetési móddal egyezően visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Vevő kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, amelynek többletköltsége nem hárítható át a Vevőre. Az Eladó nem köteles megtéríteni a Vevőnek azon költségét, amely abból keletkezett, hogy nem a legkisebb költséggel járó szállítási módot választotta.

 

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a termék árának és a szállítás költségének összeget, amíg a Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vevő köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, vagy Eladónak átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vevő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli.

A Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

A Vevőt az elállási joga gyakorlásával összefüggésben a fentebb meghatározottakon felül – így a legkevésbé költséges szállítás díját meghaladó szállítási költség, a termék visszaküldésével felmerült költség, és a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés költsége – további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

 

A Vevő nem gyakorolhatja az elállási jogát

– olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

– olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak;

  romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

– olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

– olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Eladó jogosult a szerződéstől elállni:

– ha a Vevő a második, a Vevőnek felróható okból sikertelen kézbesítés napjától számított 14 napon belül a megrendelt termékek árát és kézbesítésének költségét (beleértve a kettő alkalommal sikertelen kézbesítés költségeit is) nem utalja át az Eladó számlájára,

– ha a Vevő a termékek és a szállítás díjának fizetési módjaként azok előre utalását választotta, és a termékek és a szállítás díját a megrendelés visszaigazolása napjától számított 5 munkanapon belül nem utalja át az Eladó számlájára.

Eladó az elállási jogát a Vevő e-mail címére vagy levelezési címére postai úton megküldve gyakorolhatja.

 

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

 

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a kötelezett jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Panaszügyintézés
Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Levelezési cím: 2660, Balassagyarmat, Óváros tér 21/a
Telefonszám: +36 30 408 46 88
E-mail: info@gyogyaszatisegedeszkoz.hu

A vállalkozás  termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az előzőekben megjelölt elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 72 órán belül – melybe az ezen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be – érdemben válaszol a vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

Amennyiben a vállalkozás és a vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára.
Fogyasztóvédelmi hatóság 

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

 

Békéltető Testület

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  7. a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Bírósági eljárás 

Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

 

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

 

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

 

Garancia, szavatosság

Szolgáltató betart minden, a Magyar Köztársaság jogszabályaiban előírt jótállási és garanciális kötelezettséget.

A megvásárolt terméket csak eredeti, sérülésmentes állapotban, a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. Az átvételtől számított 14 munkanapon belül kérjük visszaküldeni részünkre a terméket, különben már nem áll módunkban kicserélni, visszavenni. Használt terméket nem áll módunkban kicserélni, visszavenni.

A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként, (lehetőség szerint ajánlott, mindenképp elsőbbségi és LNK szolgáltatással kiegészítve) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt adja fel. Az Eladó semmilyen módon nem felel a Posta által elvesztett, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért.

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai , valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet ‘a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről’ útmutatásai az irányadók.

A szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha a terméket az útmutatásoknak megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták.

A felelősség korlátozása

A gyogyaszatisegedeszkoz.hu webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A gyogyaszatisegedeszkoz.hu semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

Az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.

Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.

Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – , de főleg bármilyen adat elvesztése.

Bármely szoftver nem megfelelő működése.

Bármilyen programhiba, vagy technikai hiba következményei.

Bármilyen olyan árazási hiba, ami a termék vagy szolgáltatás beszerzési ára alatti értékesítési árat jelenít meg. Ez különösképpen igaz a megrendelés automatikus válaszlevelében megküldött adatokra.

A gyogyaszatisegedeszkoz.hu nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A vásárló felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Egyedül a vásárló felelős a gyogyaszatisegedeszkoz.hu áruházhoz való kapcsolódásáért és az áruházban történő vásárlásért.

A gyogyaszatisegedeszkoz.hu nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis major esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

A gyogyaszatisegedeszkoz.hu szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt. A változás a webáruházban történt megjelenítés időpontjától lép életbe.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a gyogyaszatisegedeszkoz.hu áruházban. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.

A www.gyogyaszatisegedeszkoz.hu oldalon található képek az eredeti termékekről készültek. A képmegjelenítési technológiák miatt azonban a képek és a termékek valóságos megjelenése között eltérés lehetséges (ide értve első sorban a színek megjelenítése). Így az oldalon található képek csak illusztrációnak minősülnek.

 

 

Egyéb rendelkezések
A Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Az Eladó kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Az oldal bármely használója pedig teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért és jogsértés gyanúja esetén teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

Bármely felhasználó által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat az Eladó jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében az Eladó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Azonban amennyiben a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, kérjük azt haladéktalanul jelezze felénk és ha az Eladó jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

Adatvédelem

Az Ön adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

 

Adatkezelés, adatvédelem

Az Eladó a megrendelés felvétele, módosítása, teljesítése, a megrendelt termékek díjának számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelései érvényesítése céljából, valamint termékeinek reklámozása, hírlevél küldése céljából jogosult adatkezelésre.

Személyes adatok köre:
Vásárlónak regisztráció során az alábbi adatokat kell megadnia:
– név (vezeték- és keresztnév)
– e-mail cím
– szállítási és számlázási cím
– telefonszám

 

Az érintettek köre: a www.gyogyaszatisegedeszkoz.hu weboldalon regisztrált felhasználók, a hírlevél küldéséhez hozzájárulók, valamint a Vevők.

 

Az adatkezelésre az érintetteknek a regisztráció, illetve a termékek megrendelése során adott kifejezett hozzájárulása alapján kerül sor.

 

Az adatkezelés jogalapja: az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja alapján az érintett hozzájárulása.

 

A kezelt adatok köre:

Vevők esetében, a termékek megrendelésének teljesítése érdekében: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási és számlázási cím,

Regisztrált felhasználók esetében vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási és számlázási cím,

Hírlevél küldéséhez hozzájárulók esetében: vezeték- és keresztnév, e-mail cím.

 

Az adatkezelés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás, valamint hírlevelek küldése.

 

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:

– az Eladó képviselői, illetve munkatársai,

– a megrendelt termékek szállítását végző kézbesítő.

 

Az adatokat az Eladó bizalmasan kezeli, és mindent megtesz annak érdekében, hogy azok ne jussanak arra nem jogosult tudomására.

 

A megrendelések kiszállítása érdekében az Eladó a következő adatokat bocsátja a kiszállítást végző kézbesítő rendelkezésére: megrendelés ideje, Vevő neve, átvevő neve, teljes szállítási cím, a megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén), megrendelésszám, a megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége. A kiszállítást végző adatkezeléséért Eladó nem tartozik felelősséggel.

 

A fentieken túl a Vásárlóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Vásárló hozzájárulása alapján kerülhet sor.

Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

 

Az adatkezelés időtartama: az elektronikusan tárolt személyes adatok a megrendelés teljesítését követően 2 napon belül, illetve az érintett ezirányú kérése esetén haladéktalanul, de legkésőbb 2 napon belül törlésre kerülnek.

 

Az érintett – a szolgáltatás igénybevétele előtt és annak során egyaránt – jogosult megismerni, hogy az Eladó mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az érintettel közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is.

 

Az érintett kérelmezheti az Eladónál

  1. a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
  2. b) személyes adatainak helyesbítését, valamint
  3. c) személyes adatainak törlését vagy zárolását.

 

Az érintett kérelmére az Eladó tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Az Eladó a tájékoztatást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, azonban legfeljebb 30 napon belül teljesíti.

 

A Vevő illetve a felhasználó adatainak módosítását vagy törlését az info@gyogyaszatisegedeszkoz.hu e-mail címre küldött levélben kérheti, vagy adatait regisztrált felhasználóként a felhasználói fiókjában maga módosíthatja a „saját adataim” menüpontban. A hírlevélről az abban található leiratkozási linkre kattintva, vagy az info@gyogyaszatisegedeszkoz.hu e-mail címre küldött levélben jelzett kérelemmel lehet leiratkozni.

 

Az érintett a jogainak megsértése esetén bírósághoz, illetve  továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (www.naih.hu/kapcsolat.html ) fordulhat.

 

Egyéb rögzített adatok

 

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama, stb).

A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küld a gyogyaszatisegedeszkoz.hu a látogató, Vásárló számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. Ezeket a cookie-kat csak egyes al-oldalak látogatása esetén küldi el a gyogyaszatisegedeszkoz.hu a látogató számítógépére, tehát ezekben csak az adott al-oldal meglátogatásának tényét és idejét tárolja, semmilyen más információt nem.

 

Az így elküldött cookie-k felhasználása a következő: a külső szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a látogató korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a látogatónak külső szolgáltatók – közöttük a Google – partnereinek internetes webhelyein. A látogatók a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait. (Azt is jelezheti a látogatók számára, hogy a Network Network Advertising Initiative leiratkozási oldalán a külső szolgáltatók cookie-jait is letilthatják.)

 

Alkalmazott cookie-k:

–     Analitika, követés cookie

–     Webhelyen keresztüli követés

–    Bejelentkezési, Vásárló azonosító session cookie vagy más néven átmeneti cookie: a session cookie-k a látogató látogatása után automatikusan törlődnek. Ezek a cookie-k arra szolgálnak, hogy a gyogyaszatisegedeszkoz.hu hatékonyabban és biztonságosabban tudjon működni, tehát elengedhetetlenek ahhoz, hogy a honlap egyes funkciói vagy egyes alkalmazások megfelelően tudjanak működni.

 

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben

–    hogyan lehet letiltani a cookie-kat,

–    hogyan fogadjon el új cookie-kat, vagy

–    hogyan adjon utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be, vagy

–    hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.

 

 

Személyes adatok módosítása

Vásárló a megadott személyes adatait bármikor módosíthatja.

 

A regisztráció törlése

Vásárló a regisztrációját a www.gyogyaszatisegedeszkoz.hu oldalon bármikor törölheti, vagy az info@gyogyaszatisegedeszkoz.hu e-mail címen bármikor kérheti a regisztráció törlését.

 

Eladó felelőssége

Eladó nem vállal felelősséget a webáruháznak, valamint annak tartalmának elérhetőségéért és működéséért. Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Eladó nem vállal felelősséget olyan hibák esetén, amelyek megakadályozzák a webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. Eladó nem vállal felelősséget a webáruház használata során fellépő szoftver, kommunikációs, vagy egyéb technikai hibákért.

Eladó nem vállal felelősséget az elírási hibákért, a webáruházban elhelyezett információk helyességéért, valóságtartalmáért, különös tekintettel a téves ármegjelölésre. Eladó nem vállal felelősséget a webáruház adatainak és információinak felhasználásából, továbbadásából vagy nem elérhetőségéből eredő közvetlen, közvetett vagy egyéb károkért.

A webáruházban található képek minták, az eltérésekért Eladó felelősséget nem vállal.

Eladó fenntartja magának a jogot a webáruház részleges vagy teljes megszüntetésére, megváltoztatására és szüneteltetésére bármilyen okból, előzetes értesítés nélkül, az ebből eredő közvetlen, közvetett vagy egyéb károkért Eladó felelősséget nem vállal.

Eladó nem vállal felelősséget a webáruház honlapjáról elérhető más internetes honlapok tartalmáért, valamint nem vállal felelősséget az Eladó honlapjára mutató más internetes honlapok tartalmáért.

 

Vevő felelőssége

Vevő és az egyéb felhasználó kijelenti, hogy az Internet technikai és műszaki korlátait ismeri, a technológiával együtt járó hibalehetőségeket és kockázatokat elfogadja. Ennek megfelelően tudatában van annak, hogy az Interneten keresztül rendelkezésre bocsátott információk hitelessége, helyessége és teljessége nem garantálható.

Vevő és az egyéb felhasználó felelőssége a számítógépén tárolt adatok megvédése, különös tekintettel a webáruházba való bejelentkezéshez szükséges adatokra. Eladó nem vállal felelősséget a felhasználói adatok Vevő és az egyéb felhasználó tudtával vagy tudta nélküli illetéktelen személy általi használatából eredő károkért. Vevő és az egyéb felhasználó felelősséggel tartozik a saját adatainak illetéktelen használatával az Eladónak vagy bármely harmadik személynek okozott károkért.

Vevő tudomásul veszi, hogy megrendelése jóváhagyásával jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja, az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el.

  1. sz. melléklet

PAYPAL tájékoztató

 

A PayPal egy nemzetközi készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi intézet, mely az elektronikus kereskedelemre szakosodott. Az intézet szorosan együttműködik a legtöbb ország szabályozó hatóságaival, így tudja garantálni a nagyfokú biztonságot a pénzügyi tranzakciók esetén. Nagyon elterjedt és népszerű fizetési szolgáltatásról van szó: A rendszer 190 országban és 25 valutában érhető el. A PayPal-t a világ vezető internetes piactere, az eBay is használja, emellett már közel 200 millió felhasználó használja világszerte. A PayPal elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról. Így az internetes vásárlások során nem szükséges a bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni a webshop részére, a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához.

A PayPal útján történő első fizetés alkalmával Ön automatikus regisztrálás keretében kap egy (ingyenes) PayPal-fiókot. A vásárlás megtörténtéhez meg kell adnia hitelkártyája vagy terheléses kártyája adatait. A PayPal csak dombornyomott kártyával használható. Kártyaadatait ekkor a rendszer biztonságosan elmenti az Ön PayPal-fiókjába, amit aztán Ön az eBay és a PayPal-fizetést elfogadó egyéb közvetítők honlapjain is használhat.

 

A PayPal a világ egyik legnépszerűbb online fizetési rendszere, amely nemrég óta Magyarországon is elérhető, mind vásárlóként, mind kereskedőként. Cégünk is a PayPal rendszerét veszi igénybe fizetések teljesítéséhez, melyet közel 82 millióan használnak világszerte, hiszen gyors, biztonságos és olcsó pénzküldési lehetőség.

  • egyszerű, mert egy dombornyomott kártya segítségével Ön könnyedén fizethet, akárcsak egy boltban, ahol kártyával lehet fizetni;
  • gyors, mert néhány perc alatt lehet csatlakozhat a rendszerhez (csak egyszer kell) és a fizetés másodpercek alatt megtörténik;
  • biztonságos, mert a bankkártya adataidat a PayPal kezeli (így nem kerül illetéktelen kézbe);
  • népszerű, mert Magyarországon is több, mint 100.000 helyen lehet PayPal-lal fizetni;
  • olcsó, mert minden on-line fizetés után a tranzakciós költséget nem Ön, hanem a fogadó állja (hasonlóan mint más, hagyományos bankkártyás fizetés esetén), Ön mindig csak a termék pontos összegét fizeti;
  • elterjedt, mert a világ legnagyobb on-line fizetési rendszere, melynek több mint 150 millió felhasználója van szerte a világon.

PayPal fiók nyitásához semmilyen pénzintézethez nem kell befáradnia, de rendelkeznie kell egy bármely bank által kibocsájtott dombornyomott bankkártyával (VISA, MasterCard, American Express).

 

A PayPal fiókot úgy kell elképzelni, mint egy hagyományos bankszámlát, csak ennek a számlának az azonosítója nem a szokásos 3 x 8 számjegy, hanem a létrehozáskor megadott e-mail cím (két azonos e-mail címmel rendelkező PayPal fiók nem fordulhat elő).

A pénzt akár 16 féle devizanemben kezelheti; mint: magyar forint, euro, amerikai dollár, angol font, svájci frank, lengyen zlotyi, japán jen, ausztrál dollár, kanadai dollár, cseh korona, dán korona, hong kongi dollár, új-zélandi dollár, norvég korona, singapuri dollár és svéd korona.

Mivel PayPal fiók nyitásakor annak egyenlege nulla, így fizetéskor a fedezetet a hozzá kapcsolódó dombornyomott bankkártya nyújta.

A PayPal fiók nyitása egyszerű, ingyenes és vásárlásvédelem is jár hozzá! A megnyitott fiókok alapos ellenőrzésen esnek át a PayPal és a hatóságok részéről is, ezért biztosak lehetünk benne, hogy a szolgáltatást használó vásárlók és eladók mögött valós személyek illetve hiteles cégek állnak. Az ügyfelek adatait a PayPal a legnagyobb biztonságban kezeli: a legújabb módszereket alkalmazzák a csalások elkerülésére és az online bűnözés megállítására. Ez a pénzküldési forma nagyon biztonságos, mivel a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információnkat. Az adataink erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve, amelyből a kereskedő nem lát semmit. A vásárlást követően a tranzakció bekerül a számlatörténetbe, amely bármikor visszaellenőrizhető.

  1. sz. melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

Cím:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt:

 

3. sz melléklet

Visszaküldési nyomtatvány

(csere esetén kitöltendő)

 

Név:………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Cím:…………………………………………………………………………………………………………………………………………

Rendelési szám:………………………………………………………………………………………………………………………………………

Rendelés dátuma:………………………………………………………………………………………………………………………………….

Terméknév:……………………………………………………………………………………………………………………………

Visszaküldött mennyiség:…………………………………………………………………………………………………………………………….

Visszaküldés oka (megfelelő aláhúzandó):

  1. Nem tetszik a termék
  2. A termék mérete túl kicsi/túl nagy.
  3. A termék hibás
  4. A termék nem egyezik a képpel, leírással
  5. Érkezéskor a csomag sérült volt
  6. Kifogásolható minőség
  7. Másik terméket kaptam

 

Amennyiben terméket kíván cserélni, kérjük kövesse az alábbi lépéseket, a csomag kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül.

  1. Kérjük vegye figyelembe, hogy a visszaküldött terméket csak az eredeti állapotában tudjuk elfogadni. Kimosott, csomagolás nélküli terméket nem áll módunkban cserélni. A csomag tartalmát a Vállalkozás ellenőrzi, majd ha mindent rendben talál, 4-5 munkanapon belül érkezik a csererendelés.
  2. A Visszaküldési nyomtatványt a visszaküldött csomaggal együtt juttassa el a Vállalkozás részére:

Gyógyászati segédeszköz (Némethné Hegedűs Melinda E.V.)

2660, Balassagyarmat, Óváros tér 21/a

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés költsége az Ön által regisztrációkor elfogadott Általános Szerződési Feltételek értelmében Önt, mint fogyasztót terheli. A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként, (lehetőség szerint ajánlott, és elsőbbségi szolgáltatással) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt adja fel. Az Eladó semmilyen módon nem felel a Posta által elvesztett, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért.

 

  1. A csere termék szállítási díja: bruttó 1.390 Ft. Ezt kérjük a csomag megérkezésekor a futárnak fizetni.
  2. A cseretermék kiválasztásának menete:

– Kérjük adjon le egy új rendelést az oldalon arra a termékre, termékekre, melyekre cserélni szeretne. A megjegyzés rovatban tüntesse fel az eredeti rendelési számát és a „CSERE” szót, majd fizetési opcióként jelölje meg az utánvétet.

– Amennyiben magasabb összegért vásárolna, úgy a különbözetet a futárnál tudja rendezni a szállítási költséggel együtt.

További tájékoztatásért vagy segítségért kérjük, látogasson el a www.gyogyaszatisegedeszkoz.hu honlapunkra, vagy hívja ügyfél szolgálatunkat a telefonszámon.